breadcrumbs_revolution_theme

Що таке Гарантія та як її отримати

Гарантія – це відповідальність продавця за якість проданого ним продукту.
Ми надаємо гарнтію на всі наші товари, в рамках гарантійних зобов`язань виробника. 
Коли ви отримуєте товар через кур`єра, транспортну компанію чи на нашому складі не забувайте перевірити комплектність, цілісність, відсутність пошкоджень, працездатність. Після приймання товару і оплати пред`явити претензії щодо зовнішнього виду буде неможливо.



Який термін Гарантії?

Термін гарантійного обслуговування складає від 12 до 60 місяців і регламентується виробником. 


В який термін буде виконаний гарантіний ремонт?

  • Більшість ремонтів виконується в строк 1-2 робочих дні, у випадку наявності всіх необхідних для ремонту деталей. 
  • Ремонт виконується с трок до 15 днів у випадку відсутності деталей, але наявності деталей на заводі виробнику.
  • Ремонт виконується в строк до 30 днів у випадку необхідності передачі товару на завод виробник
  • Точний строк виконання гарантійного ремонту по кожному конкретному випадку можна взнати при зверненні. 

 

На що Гарантія НЕ розповсюджується?

  • Пластикові втулки кріплення роликів, заглушки на ніжки стільців. Т.к. втулки є витратним матеріалом.
  • Пластикові декоративні чохли і елементи їх кріплення (чохол на газ-ліфт, чохол на крестовину).
  • Матеріали оббивки (механічні пошкодження, прожиги, пориви)
  • Механічні пошкодження на поверхні крестовини і підлокітників (царапини, сколи, вм`ятини).
  • Знос  втулок пластикових столиків ІСО, ЕРА (столики неможна виймати та перевантажувати (присідати на них, опиратися)
  • Поломка декоративних гвинтів (ручки) (закручувати декоративні гвинти слід помірно, а не доводити зусилля до розриву платику. 

В яких випадках вам можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні? 

  • Поломка товару виникла в наслідок стихійного лиха (наводнення,  произошла вследствие стихийных бедствий (повені, пожежі, урагани, землетрус, військові дії).
  • В Разі відсутності документу, що підтверджує покупку товару.
  • Присутні сліди проведення самостіного ремонту.
  • Претензії до зовнішнього виду натуральних матеріалів к (неоднорідність кольору і фактури шпону, дерева, натуральної шкіри ( шрами, вени, сліди від укусів комах на натуральній шкірі), незначні неспівпадіння фактури дерева, різниця в структурі вікових кілець, а також полоси, крапки, сучки, що характерні для натуральної деревини.
  • Претензії до незначних відмінностей товарів з їх фото і відео на сайті і/ чи до різних партій поставок.
  • Поломка товару, яка виникла в наслідок неправильного транспортування або переміщення.
  • Поломка, яка виникла із-за перевищення гранично допустимого перевантаження.
  • Поломка, яка виникла в наслідок використання товару, який для цього не передбачений, в агресивному оточенні: висока вологість, високі температури, інтенсивне сонячне випромінювання.
  • Поломка товару, яка виникла в наслідок використання товаром не за призначенням: Крісла на роликах і стільці НЕ призначенні для сидіння в них більш як однієї людини, заборонено в / на них перевозити важкі предмети. Заборонено через міру навантажувати столи, ставати на них ногами. Тумби на родиках не пристосовані, щоб їх використовували для сидіння, або для складання чи перевезення важких предметів (вазонів, техніки, тощо).
  • Поломка товару виникла в наслідок неправильної експлуатації. Сідати або опиратися всією вагою на підлокітники крісел заборонено. Пригати та ходити ногами по ліжках та диванах заборонено. 

 ** Виробники можуть вносити зміни в технічні характеристики і комплектацію виробів без попереднього повідомлення. 

 Де і як можна обміняти або повернути товар?

  • Всі товари з нашого сайту підлягають поверненню або обміну на протязі 14 днів, якщо товар не був виготовлений від вас індивідуально.
  • Повинен бути збережений товарний вид, повна відсутність пошкоджень і сліди експлуатаціїї.
  • Необхідно пред`явити документ, що підтверджує придбання.
  • Для узгодження обміну чи повернення зв`яжіться з нашим менеджером.
  • Повернути товар можна в нашому сервіс-центрі за адресоу: вулиця Олександра Мішуги10офіс 401. Графік роботи: з понеділка до п`ятниці з 9-00 до 18-00, субота і неділля - вихідні дні.
  • Поверення оплати виконується на протязі 7 днів.
  • Якщо товар знаходиться за межами міста Києва ви зможете вислати нам його Новою поштою (відділення і отримувача вам повідомить менеджер компанії).