Переосмислити концепцію свого офісу… Сім сценаріїв планування офісних приміщень після COVID-19

У міру того як робочий світ приходить до тями і починає повертатися до нормальної оперативної роботи, виникає необхідність не тільки подолання (короткострокових) перешкод, пов'язаних з політикою охорони здоров'я, а й виникає необхідність переосмислення стійких тенденцій розвитку офісного дизайну. В даний час ми стурбовані заходами, спрямованими на фізичне дистанціювання, тому що співробітники повертаються на свої робочі місця і компанії зіштовхнуться зі змінами навіть після того, як епідемія корони вщухне. Компанія Wiesner-Hager визначила сім основних пунктів або сценаріїв, які використовуються для планування сучасних офісних просторів:


1. Фізичне дистанціювання між працівниками під час планування оперативних робочих місць. Тут важливі правила відстані та використання засобів гігієни як короткострокових заходів безпеки.


2. Дистанційна робота Створення комфортних умов для легкого переходу до віддаленої роботи в будь-якому місці, а також організація спільної роботи у хмарі.


3. Домашній офіс. Створення та використання меблів для комфортної мобільної роботи вдома.


4. Гібридні зустрічі Проста інтеграція учасників до віртуальних конференц-залів.


5. Нові планування коворкінг-простор, мультимедійних кімнат та «тихих» (звукоізольованих) приміщень знаходяться в центрі уваги при плануванні офісу.


6. Активна робота. Планування спеціальних робочих зон, оскільки робота все частіше відбувається поза класичного письмового столу.


7. Зменшення місця зберігання Цифровізація значно знижує потребу у фізичному просторі для зберігання.